fbpx

Pierwszy raz na zajęciach

Co poniedziałek obiecujesz dołączyć do naszych zajęć fitness mamy nadzieję, że poniższe wskazówki dodadzą odwagi i już wkrótce zobaczymy się na sali.
 
 

Określ swój cel i wybierz zajęcia.

Taneczne typu Zumba, ogólnorozwojowe typu Turbo Spalanie czy mentalne typu Joga. Możesz liczyć na naszą pomoc dzwoniąc pod numer telefonu 570 106 946 (pon-pt | 8-12 / 16-22, s 12-16).
 
Dokonaj rezerwacji na wybrane przez Ciebie zajęcia, możesz tego dokonać telefonicznie lub osobiście w klubie. W przypadku zmiany rezerwacji koniecznie skontaktuj się z klubem. Liczba miejsc na zajęciach jest ograniczona, na pewno jest ktoś kto chętnie skorzysta jeżeli zwolni się miejsce.
 
Przyjdź i zabierz ze sobą:
  • Wygodny strój do ćwiczeń,
  • Matę do ćwiczeń,
  • Obuwie – sportowe, antypoślizgowe. Obuwie bezwzględnie musi być zmienione przed wejściem na salę do ćwiczeń,
  • Ręcznik – do ćwiczeń (względy higieniczne),
  • Butelkę wody mineralnej najlepiej niegazowanej,
  • Dużą porcję optymizmu 
  • Na sale wchodzimy w maseczkach, dodatkowo skorzystaj z dostępnych środków dezynfekujących.

PAMIĘTAJ:

  • Na zajęcia przychodź punktualnie,
  • Zgłoś Instruktorowi / Trenerowi, że jesteś pierwszy raz,
  • Optymalny trening tzn. przynoszący oczekiwane efekty, powinien być wykonywany min. 3x w tygodniu. Możesz zacząć od 2x w tygodniu,
  • Nie przesadzaj z ilością zajęć. Tu liczy się jakość, nie ilość,
  • Odpoczynek jest równie ważny jak wysiłek,
  • Nie jedz obfitego posiłku zaraz przed zajęciami. Obowiązkowo zjedz po treningu,
  • Bądź dla siebie wyrozumiała/ły – wypracuj nawyk sportowej aktywności – nie od razu Rzym zbudowano, systematyczność przynosi najlepsze rezultaty.
 

Myśl POZYTYWNIE!!!

Kluczem do sukcesu jest motywacja i odpowiednie nastawienie. Optymistyczna postawa ułatwia osiągnięcie sukcesu!

UWAGI:

  • Po przebytej ciąży pamiętaj aby najpierw sprawdzić czy nie masz rozstępu mięśnia prostego brzucha, przed przystąpieniem do ćwiczeń wykonuj ćwiczenia wzmacniające mięsień poprzeczny, mięśnie dna miednicy. Pamiętaj, iż Twoje zdrowie jest najważniejsze.
  • Co jeszcze może się wydarzyć? Jako kobiety mamy krótszy moczowód i przy wprowadzaniu dynamicznych ćwiczeń przez pierwszy miesiąc możesz nie trzymać moczu podczas np. podskoków, warto zabezpieczyć się wkładką higieniczną. Wzmocnić mięśnie dna miednicy. Bez obaw Twoje ciało nauczy się szybciej reagować i problem szybko zniknie. Tutaj też daj sobie chwilę czasu, to nic krępującego.
  • Jeżeli zdiagnozowano u Ciebie np. dyskopatię, cieśnie nadgarstków, nadciśnienie rozważ podjęcie współpracy z Trenerem w ramach treningów personalnych. Zajęcia grupowe mogą pogorszyć Twój stan zdrowia.

Ewa Niśkiewicz

Close Menu
×
×

Koszyk