fbpx

Ciesz się radością treningu i realizuj cele pod opieką trenerów i instruktorów

Poznaj nasze zajęcia

GRAFIK

PONIEDZIAŁEK

10.00 

Mama wraca do 4MY

11.00 / zapisy

WZMACNIANIE – grupa podstawowa

12.00

GIMNASTYKA dla SENIORA

18.00

WZMACNIANIE

19.00

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI+MOCNE PLECY

20.00 

AMRAP 20′ + MOBILNOŚĆ

WTOREK

10.00

Ekspress BRZUCH

17.00 / start 21.01

ZUMBA KIDS 

18.00

FITBALL + BRZUCH

19.00

ZUMBA

ŚRODA

10.00 

Mam wraca do 4MY

11.00 / zapisy

WZMACNIANIE – grupa podstawowa

12.00

GIMNASTYKA dla SENIORA

18.00

WZMACNIANIE

19.00

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI + BRZUCH i RAMIONA

20.00 / zapisy

PLUS SIZE

CZWARTEK

10.00

Ekspress BRZUCH

18.00

TURBO SPALANIE

19.00

ZUMBA STRONG

20.00

AMRAP 20′ + MOBILNOŚĆ

PIĄTEK

18.00 

AEROBIK

Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe

TWOJE PIERWSZE ZAJĘCIA

Treningi grupowe są świetną alternatywą dla osób lubiących energię grupy. Postaw sobie cel, który chcesz osiągnąć, a następnie przeczytaj opisy zajęć grupowych, które znajdują się powyżej– na pewno znajdziesz coś dla siebie. Zajęcia prowadzone są zawsze przez profesjonalnego instruktora, którego można poprosić o chwilę uwagi i rozwianie wątpliwości, a same treningi dopasowywane są do poziomu grupy. Jeżeli nie nadążasz, to się nie przejmuj, ćwicz swoim tempem, a w odpowiednim momencie daj znać instruktorowi, że nie dajesz rady, na pewno weźmie to pod uwagę. W rozpisce zajęć możesz znaleźć adnotację, czy są przeznaczone dla osób początkujących, czy dla tych bardziej zaawansowanych. Skorzystaj z tej informacji i wybierz zajęcia, z których będziesz czerpać najwięcej radości i korzyści dla swojego ciała 🙂

 

Pamiętaj przy tym, że najważniejsze jest Twoje samopoczucie!

Powodzenia!

1. Na zajęcia grupowe należy się zapisać, ułatwi to organizację grupy i realizację podstaw treningowych, abyś mogła ćwiczyć samodzielnie.

2. Pamiętaj, że zajęcia fitness są zajęciami grupowymi Instruktor/Trener nie ma możliwości dopilnowania każdego uczestnika z osobna.

3. Jeżeli zdiagnozowano u Ciebie np. dyskopatię, cieśnie nadgarstków, nadciśnienie rozważ podjęcie współpracy z Trenerem w ramach treningów personalnych. Zajęcia grupowe mogą pogorszyć Twój stan zdrowia.

4. Z uwagi na powszechnie prowadzony siedzący tryb życia, często przed przystąpieniem do ćwiczeń wzmacniających należy popracować nad prawidłową postawą ciała. Jeżeli zauważysz trudności w jej utrzymaniu zadbaj o trening uzupełniający.

a. Kontroluj technikę słuchaj wskazówek Instruktora wykonywanych ćwiczeń w lustrze;
b. Pamiętaj, iż w opadzie nie należy „zadzierać głowy w kierunku lustra” po pierwszej kontroli utrzymuj pozycję naturalną dla kręgosłupa – pozycja została omówiona na zajęciach, jeżeli nie było cię i nie wiesz, śmiało zapytaj, Instruktor z chęcią ponownie pokaże;
c. Jeżeli w trakcie zajęć odczuwasz ból stawów np. kolan czy kręgosłupa, przerwij wykonywane ćwiczenie i upewnij się co do techniki jego wykonania; zgłoś ten fakt instruktorowi;
d. Nawadniaj organizm na zajęciach podczas wysiłku, ale również przed nim w trakcie całego dnia, jak również po jego zakończeniu.

Pamiętaj, aby zjeść nawet jeżeli trening odbył się w późnych godzinach wieczornych. Tempo Twojej regeneracji zależy między innymi od tego czy dobrze zjesz.

Bądź CIERPLIWA, wypracuj nawyk sportowej aktywności – nie od razu Rzym zbudowano, systematyczność przynosi najlepsze rezultaty.

Początki są ciężkie, nie zwracaj uwagi na innych, nie porównuj się, każdy kiedyś zaczynał, to jest Twój czas by zadbać o siebie.

Co jeszcze może się wydarzyć? Jako kobiety mamy krótszy moczowód i przy wprowadzaniu dynamicznych ćwiczeń przez pierwszy miesiąc możesz nie trzymać moczu podczas np. podskoków, warto zabezpieczyć się wkładką higieniczną. Bez obaw Twoje ciało nauczy się szybciej reagować i problem szybko zniknie. Tutaj też daj sobie chwilę czasu, to nic krępującego.

Po przebytej ciąży pamiętaj aby najpierw sprawdzić czy nie masz rozstępu mięśnia prostego brzucha, przed przystąpieniem do ćwiczeń wykonuj ćwiczenia  wzmacniające mięsień poprzeczny. Pamiętaj, iż Twoje zdrowie jest najważniejsze.

Kluczem do sukcesu jest motywacja i odpowiednie nastawienie. Optymistyczna postawa ułatwia osiągnięcie sukcesu!

Poznaj nasze zajęcia

OPISY ZAJĘĆ

WZMACNIANIE

Podczas zajęć́skupiamy się̨ na nauce podstawowych kroków fitnessowych oraz technice wykonywania podstawowych ćwiczeń wzmacniających. Dzięki rozłożeniu obciążenia na każdą partię ciała, zmniejsza się obciążenie stawów, przy zachowaniu silnego efektu spalania tkanki tłuszczowej. Trening ten polecany jest dla osób początkujących. Jednakże dzięki temu, że podczas zajęć używane są przybory, których ciężar można indywidualnie dobierać zajęcia mogą być również alternatywą dla osób zaawansowanych, osób które nie lubią monotonii w treningu oraz tych które szukają zajęć o charakterze dynamicznym. 

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej

Dla kogo: tylko dla kobiet

Efekty: sylwetka damska, sprawność fizyczna

Poziom: początkujący 

FITBALL

Trening na dużej piłce gimnastycznej angażujący wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty osiąga się dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która wymusza szukanie balansu ciała. Trening z piłką to połączenie efektu wzmacniania mięśni, korekcyjnego, stabilizującego i odciążającego stawy oraz kręgosłup. Celem zajęć jest wzmocnienie mięśni głębokich odpowiedzialnych za wyprostowana sylwetkę. Ta forma przeznaczona jest dla osób, które nie mogą brać udział w klasycznych zajęciach wzmacniających, ponieważ nie chcą narażać pleców na przeciążenia. Zajęcia niwelują ból u osób, które mają problem z kręgosłupem.

 

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, poprawa ruchomości stawów, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej.

Dla kogo: dla rozpoczynających, osób trenujących regularnie, dla seniorów, dla kobiet w ciąży

Efekty: redukcja stresu i napięć, sprawność fizyczna, zdrowe plecy

Poziom: początkujący 

AMRAP + MOBILITY

AMRAP Skrót angielskiej nazwy: As Many Reps As Possible . Jest to 20 minutowy trening o wysokiej intensywności, przeznaczony dla osób chcących spalić tkankę tłuszczowa w krótkim czasie. Trening ten zapewnia lepsze efekty w odchudzaniu, niż ćwiczenia cardio. Wysoka intensywność zapewni Ci szybkie rezultaty. Zajęcia oparte są na prostych ćwiczeniach wzmacniających z użyciem ciężaru własnego ciała przeplatany treningiem cardio.

MOBILITY to zajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów całego ciała. Głównym celem jest zapobieganie kontuzjom, polepszenie mobilności i elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, a także zwiększenie możliwości ludzkiego ciała w życiu codziennym, rekreacji oraz sporcie wyczynowym.  

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo – oddechowej

Dla kogo: dla trenujących regularnie

Efekty: sprawność fizyczna, wzrost siły i wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej;

Poziom: średniozaawansowany/zaawansowany

Uwaga wszystkie osoby zapisane na RUNMAGEDDON wstęp za FREE, bieg 4.04 WROCŁAW, drużyna Fitness Boronów.

 

Brazylijskie pośladki + mocne plecy / + brzuch i ramiona

Kompleksowy zestaw ćwiczeń ukierunkowany na jędrne, kształtne i mocne pośladki. Redukcja nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz cellulitu. Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie

Cel zajęć: zwiększenie siły, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej

Dla kogo: tylko dla kobiet

Efekty: mocne zgrabne pośladki

ZUMBA STRONG

Połączenie wysokiej intensywności treningu tanecznego z ćwiczeniami fitness i energetyczną muzyką która motywuje do działania. To doskonały sposób by ujędrnić ciało i spalić zbędne kalorie. Trening jest również nastawiony na rozwój siły i sprawności, stad w nazwie słowo strong.

 

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie siły, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej

Dla kogo: dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sprawność fizyczna

Poziom: średniozaawansowany 

ZUMBA

Zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Na zajęciach poznasz proste kroki i układy taneczne, wykonasz energetyczną kombinację ruchów i porwie Cię motywująca muzyka. Zumba stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Przy okazji zajęć poznasz kroki salsy, merengę, mambo, flamenco, a także Kolumbijskiego tańca ludowego cumbii. Ekspresowe spalania kalorii i zbędnych kilogramów przy rytmach doskonałej muzyki.

 

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej

Dla kogo: wszystkich

Efekty: sprawność fizyczna

 

TURBO SPALANIE

Skuteczny trening cardio, z elementami treningu siłowego i interwałowego, prowadzony do energetycznej muzyki. Rozgrzewka oparta jest na elementach wykorzystywanych w rozruchu biegowym (trucht, przeskoki, wymachy, wykroki), natomiast część główną stanowią ćwiczenia wzmacniające w formie treningu tabaty (20 sekund pracy/10 odpoczynku), przeplatane ćwiczeniami z rozgrzewki. Trening bez wykorzystania sprzętu, z obciążeniem własnej masy ciała.

 

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo–oddechowej

Dla kogo: dla rozpoczynających, dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, mocne zgrabne pośladki

GIMNASTYKA dla seniora

Kompleksowy program zawierający proste elementy, sekwencje ruchowe, skierowany do osób starszych. Podczas zajęć wykorzystujemy rożne techniki pracy oraz opcjonalnie przybory min. piłki tak, by jak najefektywniej dopasować formę zajęć i ćwiczenia do oczekiwań podopiecznych. Lekcja ta przeciwdziałania osteoporozie.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej

Dla kogo: dla seniorów

Efekty: redukcja stresu i napięć, sprawność fizyczna, zdrowe plecy

Poziom: początkujący

Pamiętaj wspierać koleżanki, tworzymy ZESPÓŁ, pamiętaj też że zawsze możesz prosić o pomoc, wyznajemy zasadę wszystko co dzieję się na sali fitness, na sali fitness pozostaje.

Wyślij nam swój numer, oddzwonimy

Masz pytania

  • 570 106 946
  • 3 Maja 1, Boronów
  • Poniedziałek - piątek 8.00 - 12.00 / 16.00 - 22.00, Sobota 12.00 - 16.00

© 2019 Created by Ewa Niśkiewicz

Close Menu

START 21.01.2020 godz. 17.00

ZUMBA
KIDS

GRUPA WIEKOWA 6-12 lat

Ruch ma ogromne znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka.

Poziom hormonu szczęścia, który wydziela się w ruchu, wzrasta wraz z ilością tańca!

Przede wszystkim ruch sprawia, że dzieci mogą:

  • ROZŁADOWAĆ NADMIERNĄ ENERGIĘ
  • DOTLENIĆ SIĘ
  • TRENOWAĆ ZMYSŁ RÓWNOWAGI, RYTMU